Известие

Collapse
No announcement yet.

Вихрови клапи 1.9 JTDm варианти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Явно ги поназнайваш повечко, я кажи на Крома 1.9/150 с пласмасов колектор (автоматик ако има значение ), има ли клапи или няма ? Отгоре нищо не се вижда, отдолу ли са тия чуми, де са, що са ?

    Пс Сега кой специалист, кой не, незнам, аз не съм, що така с лошо колега... ?
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
      Явно ги поназнайваш повечко, я кажи на Крома 1.9/150 с пласмасов колектор (автоматик ако има значение ), има ли клапи или няма ? Отгоре нищо не се вижда, отдолу ли са тия чуми, де са, що са ?

      Пс Сега кой специалист, кой не, незнам, аз не съм, що така с лошо колега... ?
      Това със специалистите е шеговито. Щото всеки си мисли, че веднъж видял на неговата кола как е, вече му е ясно за всички. Без да се обиждаш, ма аз, като работник в сервиз, би било меродавно да знам повече.
      Като цяло съм направил едно 50-60 колектора за тия години.
      А въпросната Крома е с клапи, от най-подлите, тия, дето влизат в цилиндъра. Махането им е задължително.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #63
        Ужас, авера толкоз са надяваше да няма клапи, пък тя стана..., ей сега ще го зарадвам моментално по телефона Някой съвет относно махането Боби, нещо за което да внимаваме? Предполагам пак се маха ангренажа и всичките карантий наоколо?

        Пп Това с обиждането беше в детската градина едно време, живот и здраве ше черпя по бира на някой събор като се видим.
        Last edited by mirchozo; d.m.y г., 11:03.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
          Ужас, авера толкоз са надяваше да няма клапи, пък тя стана..., ей сега ще го зарадвам моментално по телефона Някой съвет относно махането Боби, нещо за което да внимаваме? Предполагам пак се маха ангренажа и всичките карантий наоколо?

          Пп Това с обиждането беше в детската градина едно време, живот и здраве ше черпя по бира на някой събор като се видим.
          Маха се всичко, да. И всичко трябва добре да се почисти.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #65
            Здравейте, четох до сега една друга тема доста години назад във времето, отново ставаше въпрос за клапите. Питането ми е, тъй като съм с пластмасовия колектор, който бил доста по-безпроблемен от алуминиевия, но все пак не искам да разчитам на това. Как се процедира с пластмасовия колектор и махането на клапите, защото в другата тема не успях да намеря отговор на въпроса. Mury там каза, че почвали да дефектират след 200 000км, моята е на 163 000км, но не мога да разчитам на това, а и мисля близките месеци да се оттърва от клапи,дпф,егр и да бъде ремапната. 159 1.9jtdm 150

            Comment


            • #66
              Прави всичко накуп, възможно най-скоро, за да спиш спокойно. Хич не чакай някакъв определен пробег.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
              ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "

              Comment


              • #67
                При 1.9 16в пластмасовият всмукателен колектор може ли да се замени с алуминиевият от първите години на производството на 159 ?

                Comment


                • #68
                  Може да се замени и с такъв от 147 който не е с клапи
                  159 1.9 jtd TI
                  156 1.8 ts 99g ex

                  Comment


                  • #69
                    От скоро съм собственик на 159 1.9jtdm и изчетох може би всички теми за вихровите клапи във форума.
                    Гледах видео материали в youtube как се подменят с нови при няколко двигателя.
                    Така и не срещнах тема за подмяна с нови за alfa 159, а само с премахване и затапване + промяна на софтуера.

                    Въпроса ми колеги е : Има ли ремонтни комплекти и могат ли да се подменят клапите на нашите двигатели (колектори) и колко струва такава манипулация. Моята кола гони 150к и бих желал да ги подменя, предлага ли се някъде подобна услуга ?
                    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                    Comment


                    • #70
                      Колектора е около 500 600 лв. зависи кой ще ти го продаде.
                      Съвет изхвърли ги. Почисти колектора затапи егр и мирясай.

                      Comment


                      • #71
                        Само с колектор ли се продават ? Не може ли да се подменят, само клапите ?
                        нещо, подобно: https://www.youtube.com/watch?v=Dcg2HtO-hfI
                        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                        Comment


                        • #72
                          пет тапи от дурал със ситна резба за ключ 12 и си готов.

                          Comment


                          • #73
                            Хубаво, но се вдига разхода и недобра в ниските обороти .. то при дизела, ниските са си почти, нормални обороти за шофиране
                            Значи, няма ремонтни комплекти, само нов колектор или тапи ?
                            Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                            Comment


                            • #74
                              Моите клапи бяха в перфектно здраве,защото ги бяха застопорили в отворено положение още преди да се разклинбуцат. Въпреки това ги разкарах с най-голямо удоволствие и бях/съм удовлетворен,че евентуално проблем свързан с тях е изключен.
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
                                Хубаво, но се вдига разхода и недобра в ниските обороти .. то при дизела, ниските са си почти, нормални обороти за шофиране
                                Значи, няма ремонтни комплекти, само нов колектор или тапи ?
                                Аз ги изкормих, напрявихме тапи, залепихме ги, после Бобо я пипна да не ги търси и ВОАЛА.
                                пробрема в никсите идва от факта че колата си мисли че са затворени и пуска по малко нафта. Коригира се софтуерно.

                                Comment

                                Working...
                                X